dinsdag 3 januari 2012

Einde

Er zijn veschillende delen van dorpen die -einde heten: Zuideinde, Noordeinde, Westeinde en Oosteinde. Dit is het einde van dorp van de dag. In ruim een jaar heb ik ongeveer 330 dorpen beschreven. Er waren 35.000 bezoekers. Enkele maanden geleden was de reservelijst op en ben ik gaan publiceren naar aanleiding van de actualiteit. Het schrijven van die berichten kostte niet veel meer of minder tijd, maar in de praktijk was het toch lastig te combineren met andere dagelijkse bezigheden.

Voorlopig stop ik er dus mee.
Het aantal bezoekers per dag is sinds de eerste maanden niet echt gestegen, gemiddeld zo'n 80 per dag. De dorpen die het vaakst zijn aageklikt zijn geen echte dorpen: Het bericht Sint Maarten gaat over een eiland, Averecht bestaat niet echt en Margarethenhöhe is een tuinwijk van Essen.

Wie weet pak ik de draad later weer op, want boeiend zijn de minionderzoekjes naar de dorpen wel.

Mijn favoriete top 5 is:
Borgo Ottomila
Budel Dorplein
Gaanderen
Idskenhuizen
Viganella

Verder het thema over nieuwe dorpen.

2 opmerkingen: